donderdag 10 januari 2013

liefdesbrief


Lieve Ben,

Hier spreekt je hart.
We kennen elkaar nu ruim 43 jaar en er is niemand op deze wereld die jou beter kent als ik.
Alles hebben we samen gedeeld, lief en leed, en hoewel er tijden zijn geweest dat jij weinig contact met mij had ben ik altijd met jou in contact gebleven, heb je altijd geprobeerd te bereiken, en heb jouw hele strijd gevolgd.

En uiteindelijk heb je mij weer gevonden en omarmd, ik weet, je hebt er nog moeite mee met tijden, en het vertrouwen is nog volop groeiende, maar weet dat ik er alle vertrouwen in heb.
Jouw twijfels of je wel goed genoeg bent, je twijfels of je de juiste keuzes maakt, je angst om gekwetst te worden, je schuldgevoelens over het verleden en je angsten voor de toekomst, ik zie ze.

En ik wil je laten weten, het geeft niks, ik hou van je zoals je bent, alles is goed en ik heb het volste vertrouwen dat welke keuzes je ook maakt, het altijd de goede keuzes zijn.
Ik wil je laten weten dat ik er altijd voor je ben, wat er ook gebeurd, ik zal je altijd mijn liefde blijven geven, ik oordeel niet, ik twijfel niet, ik hou alleen maar onvoorwaardelijk van jou.

We hebben al zo vaak onze liefde verklaard aan vele anderen, maar nog nooit heb ik zo duidelijk mijn liefde aan jou verklaard, en ik vond dat het daar nu wel eens tijd voor was.
Om jou ondubbelzinnig, onvoorwaardelijk en zonder twijfel te laten weten dat ik onvoorstelbaar veel van je hou.
Dat heb ik altijd al gedaan en zal ik altijd blijven doen.

Je kan op mij vertrouwen, mijn liefde zal er altijd zijn, voor jou en voor ieder ander waarvoor je het wilt inzetten, mijn liefde is onuitputtelijk en onvoorwaardelijk.

Voor altijd de jouwe,
Je Grote Hart.

3 opmerkingen: